Podsłuchujemy internetowy głuchy telefon: listy łańcuszki, miejskie legendy, pogłoski, mistyfikacje, faktoidy, owcze pędy i koty w butelkach.

wypadek dwuosobowy


metryczka
okres aktywności: 
styczeń-kwiecień 2006, marzec 2008, lipiec 2008
łowca: 
_Dotty
łowca: 
_Małgorzata K.
łowca: 
_Karolina
łowca: 
_passwd
łowca: 
_Tomek P.
łowca: 
_daria_robaczek
łowca: 
_Kinga
łowca: 
_zwierzu
łowca: 
_Kaktus
zapytanie: 
wypadku dwuosobowym kask fajna zabawa
popularność
e-mail: 
12
USENET: 
0
WWW: 
157

wariant I

Pewnego razu chłopak i jego dziewczyna jechali na motorze około 200 km
na godzine.

Dziewczyna: Zwolnij, boje się. 
Chłopak: Nie bój się jest fajna zabawa... 
Dziewczyna: Proszę zrobię wszystko jak zwolnisz. 
Chłopak: Dobrze, przytul mnie bardzo mocno. 
Dziewczyna: Dobra, dobra ale zwolnij 
(Dziewczyna go przytuliła) 
Chłopak: Czy mogłabyś ściągnąć mój kask bo mi przeszkadza i założyć na
siebie
(Dziewczyna zdjeła kask z jego głowy i włozyła na siebie) 
Chłopak: A teraz mnie pocałuj i powiedz ze mnie kochasz. 
Dziewczyna: Kocham Cie. 
(Dziewczyna pocałowała go) 
Następnego dnia w gazecie: 

W wczorajszym wypadku dwuosobowym który sie wydarzył w miescie zgineła
jedna osoba, okazało sie że kierowca motoru, w połowie drogi
dowiedział sie ze jego hamulce nie działają, a więc dał swojej
dziewczynie kask i kazal jej powiedziec ze go kocha i poczuć ostatni
pocałunek po czym oddał swoje życie dla niej."
Jeśli kochasz swoją miłość tak bardzo ze jesteś gotowadla niej sie
poświecić wyślij to 15 osobom z twojej listy...
Wtedy twoja miłość zrozumie ze masz dobre serce i ona także zrobi dla
Cibie wiele...

wariant II

Pewnego razu chłopak i jego dziewczyna jechali na motorze około 200 km na
godzine.
Dziewczyna: Zwolnij, boje się.
Chłopak: Nie bój się jest fajna zabawa...
Dziewczyna: Proszę zrobię wszystko jak zwolnisz.
Chłopak: Dobrze, przytul mnie bardzo mocno.
Dziewczyna: Dobra, dobra ale zwolnij
(Dziewczyna go przytuliła)
Chłopak: Czy mogłabyś ściągnąć mój kask bo mi przeszkadza i założyć na
siebie
(Dziewczyna zdjeła kask z jego głowy i włozyła na siebie)
Chłopak: A teraz mnie pocałuj i powiedz ze mnie kochasz.
Dziewczyna: Kocham Cie.
(Dziewczyna pocałowała go)
Następnego dnia w gazecie:
  W wczorajszym wypadku dwuosobowym który sie wydarzył w miescie
zgineła jedna osoba, okazało sie że kierowca motoru, w połowie drogi
dowiedział sie ze jego hamulce nie działają, a więc dał swojej
dziewczynie kask i kazal jej powiedziec ze go kocha i poczuć ostatni
pocałunek po czym oddał swoje życie dla niej." Dziś o północy twoja
prawdziwa miłość zauważy, że Cię kocha. Coś ładnego jutro miedzy 13-16
się zdarzy w Twoim życiu, obojętnie gdzie będziesz w domu, przy
telefonie albo w pracy.
Jeśli zatrzymasz tego maila, nie podzielisz się tą piękną historią,a o nie
znajdziesz szczęścia w 10 najbliższych związkach, nawet przez 10 lat.
Dlatego wyślij ten tekst do 10 osób jak najprędzej. Jutro rano ktoś Cię
pokocha. 
Stanie się to równo o 12.00. Będzie to ktoś znajomy. 
Wyzna Ci miłość o 16.00. Jeżeli nie roześlesz tego, do przynajmniej 20 osób
w ciągu 10 minut! NIKT JUŻ CIĘ NIE POKOCHA
Wyślij to słonko do wszystkich osób, które masz na liście gg (DO MNIE TEZ).
Jeśli 3 powrócą w ciągu 24h przeżyjesz wspaniałą przygodę z osoba, którą
kochasz- jeśli przerwiesz stracisz ją.

komentarz

Wydawałoby, że chociaż papkę sentymentalną nasi rodzimi wytwórcy są w stanie wytworzyć. Niestety, i powyższy łańcuszek pochodzi z importu — jest tłumaczeniem angielskiego glurge'u, patrz informacje serwisu Snopes.

Amerykańscy łańcuszkolodzy (patrz powyższy link) nie dokopali się do żadnych relacji o takim lub podobnym wydarzeniu (nadto z powodów technicznych historyjka nie wydaje się zbyt prawdopodobna), należy zatem uznać ten łańcuszek za kolejną niezobowiązującą fałszywkę...

Oczywiście to bzdura, jednak czasem ludzie mówią "skąd ...

Oczywiście to bzdura, jednak czasem ludzie mówią "skąd wiesz, może to prawda?", więc po kolei wypiszę wszystkie niedorzeczne kwestie w tym łańcuszku (a jest ich zadziwiająco dużo)

- jechac bez kasku to mozna, na motorynce, albo jeśli się jest kompletnym idiotą, jeśli chłopak kochał tą dziewczynę to raczej nie pozwoliłby jej jeździć na motorze 200 km/h bez kasku.

- przy predkosci 200 km na godzine raczej ciezko jest zdjac komus kask, w końcu nie schodzi od tak, wtedy dziewczyna nie moglaby sie go trzymać czyli by spadła z motoru pewnikiem, o ile on podczas zdejmowania kasku nie straciłby kontroli nad pojazdem.

- jak się porozumiewali? intercomy są w kaskach, a tego dziewczyna nie miała, musieliby się drzeć jak wokaliści death-metalowi, a co za tym idzie raczej by się nie zrozumieli

- zakładając, że nie sunęli przez centrum miasta, może wystarczyłoby zdjąć nogę z gazu? (skoro juz w polowie drogi zorientowal sie ze nie dzialaja). Skoro w wypadku uczestniczyli tylko oni zakładam że walnęli w drzewo lub barierkę :)

na koniec najlepsze:
- jak się pocałowali (niezła gimnastyka szyjna swoją drogą) jeśli dziewczyna miała kask na głowie? :)

Dobry serwis.

Jak to się komuś podoba, to jego problem. Nie znaczy to, ...

napisał(a):

>Jej ale wy jesteście...może to i nie jest prawda ale to nie ma znaczenia...ta historia ma sens symboliczny i wcale nie musi być prawdopodobna...chodzi o to żeby przekazać czytelnikom pewną treść która wzbudzi w nim uczucia i skłoni do myślenia...ja tak o tym myśle!!! a po za tym historia jest piękna =)

Jak to się komuś podoba, to jego problem. Nie znaczy to, że musi wysyłać to do wszystkich znajomych, którzy nie lubią tego typu rzeczy. Dla mnie to bzdury, a jak ktoś wymyśla takie rzeczy, to chyba jest nienormalny.

napisał(a):

>Duczy-Rakieta napisał(a):
>
>>hahaah jezu... najglupsza historyjka jaką czytałem.
>>1. Musieli sobie nieźle pogadać jadąć 200km/h... ten hałas silnika robi bardzo fajną atmosfere do rozmowy.
>>2. Laska pocałowała go przez kask co za chore. Koleś jechał 200km/h i motor wogole nie zwalnial. Co to k✸✸✸a.. perpetum mobile było?
>>3. Zdjęła mu kask podczas jazdy... Jezuuuu:D
>>
>>Poprostu jak to widze;p albo ktoś sobie tą historyjke wstawia na fotke.pl w dziale "wymarzony partner" to robie rotfla przez cały dzień.
>>Pozdrowienia dla wszystkich twardzieli. 8-)
>
>

Po przeczytaniu tego lancuszka zwatpilem juz we ...

Po przeczytaniu tego lancuszka zwatpilem juz we wszystko... i wszystko mi opadlo...

no ale moze to prawda

Szokal moze to prawda:

-nie dal jej kasku po przeczytal ze to oznaka milosci w horoskopie w "Bravo" (czy co tam teraz wychodzi)
- i to byl specjalny kask na guziki wiec powolutku romantycznie mu go zdjela
- porozumiewali sie myslami przez ich Wielka milosc
- on nie mogl zwolnic bo czytal tez we wspomnianym horoskopie ze tego dnia powinno sie zwalniac tylko hamujac, redukcja biegow czy inne sztuczki groza wypadkiem.

- a pocalowali sie juz w locie ... a bylo to mozliwe bo zostawila w kasku rozpiety guzik przy ustach...

...

Haha! To rzeczywiście powala głupotą :) Powinni więcej ...

Haha!
To rzeczywiście powala głupotą :)
Powinni więcej takich niedorzecznych łańcuszków wymyślać :)

ludzka głupota nie zna granic :)

ludzka głupota nie zna granic :)

hahaah jezu... najglupsza historyjka jaką czytałem. 1. ...

hahaah jezu... najglupsza historyjka jaką czytałem.
1. Musieli sobie nieźle pogadać jadąć 200km/h... ten hałas silnika robi bardzo fajną atmosfere do rozmowy.
2. Laska pocałowała go przez kask co za chore. Koleś jechał 200km/h i motor wogole nie zwalnial. Co to k✸✸✸a.. perpetum mobile było?
3. Zdjęła mu kask podczas jazdy... Jezuuuu:D

Poprostu jak to widze;p albo ktoś sobie tą historyjke wstawia na fotke.pl w dziale "wymarzony partner" to robie rotfla przez cały dzień.
Pozdrowienia dla wszystkich twardzieli. 8-)

Duczy-Rakieta napisał(a):

>hahaah jezu... najglupsza historyjka jaką czytałem.
>1. Musieli sobie nieźle pogadać jadąć 200km/h... ten hałas silnika robi bardzo fajną atmosfere do rozmowy.
>2. Laska pocałowała go przez kask co za chore. Koleś jechał 200km/h i motor wogole nie zwalnial. Co to k✸✸✸a.. perpetum mobile było?
>3. Zdjęła mu kask podczas jazdy... Jezuuuu:D
>
>Poprostu jak to widze;p albo ktoś sobie tą historyjke wstawia na fotke.pl w dziale "wymarzony partner" to robie rotfla przez cały dzień.
>Pozdrowienia dla wszystkich twardzieli. 8-)

ta strona jest ścierwem, a ten łańcuszek był bardzo ...

ta strona jest ścierwem, a ten łańcuszek był bardzo piękny. nawet jeśli to nieprawda to takie rzeczy dzieją się obok nas na codzień. twórco tej strony, nie wstyd Ci?

portret użytkownika Filip Graliński

Słowa "ścierwo" używam tylko gdy w pobliżu kręcą się sępy,...

teria napisał(a):

>ta strona jest ścierwem, a ten łańcuszek był bardzo piękny. nawet jeśli to nieprawda to takie rzeczy dzieją się obok nas na codzień. twórco tej strony, nie wstyd Ci?

Słowa "ścierwo" używam tylko gdy w pobliżu kręcą się sępy, więc generalnie nie jest mi wstyd.

To tylko głupi łancuszek, surealistyczne opowiadanie w ...

To tylko głupi łancuszek, surealistyczne opowiadanie w którym jest wiele mało realnych zdazen (np. pocałynek czy to ze dziewczyna jechała 200km/h z nim na motorze bez kasku)ale to nie ma znaczenia ...ale chyba kazdy z nas chciałby poznac osobe która tak bardzo by nas kochała, ze potrafiła by oddac za nas swoje zycie :)

Ania napisał(a):

>To tylko głupi łancuszek, surealistyczne opowiadanie w którym jest wiele mało realnych zdazen (np. pocałynek czy to ze dziewczyna jechała 200km/h z nim na motorze bez kasku)ale to nie ma znaczenia ...ale chyba kazdy z nas chciałby poznac osobe która tak bardzo by nas kochała, ze potrafiła by oddac za nas swoje zycie :)

"Jeśli zatrzymasz tego maila, nie podzielisz się tą piękną...

"Jeśli zatrzymasz tego maila, nie podzielisz się tą piękną historią,a o nie znajdziesz szczęścia w 10 najbliższych związkach, nawet przez 10 lat. Dlatego wyślij ten tekst do 10 osób jak najprędzej. Jutro rano ktoś Cię pokocha." No ja nie chcę nic mówić, ale skoro tylko piszę...jak ktoś mógł coś takiego napisać??? Przez 10 związków , do 10 lat, to się wyklucza, w takim razie albo do 23 lat albo do 80(możę już miną te "nieszczęśliwe związki") nie będę mieć chłopaka. Świetnie, no to powodzenia w wierzenie w to :D

marta napisał(a):

>"Jeśli zatrzymasz tego maila, nie podzielisz się tą piękną historią,a o nie znajdziesz szczęścia w 10 najbliższych związkach, nawet przez 10 lat. Dlatego wyślij ten tekst do 10 osób jak najprędzej. Jutro rano ktoś Cię pokocha." No ja nie chcę nic mówić, ale skoro tylko piszę...jak ktoś mógł coś takiego napisać??? Przez 10 związków , do 10 lat, to się wyklucza, w takim razie albo do 23 lat albo do 80(możę już miną te "nieszczęśliwe związki") nie będę mieć chłopaka. Świetnie, no to powodzenia w wierzenie w to :D
>
>

Dla mnie chodź ta opowieść jest nieprawdziwa to i takm mi ...

Dla mnie chodź ta opowieść jest nieprawdziwa to i takm mi sie podoba.

Dal mnie ta opowieść i tak jest bardzo fajna itp. chociaż ...

Dal mnie ta opowieść i tak jest bardzo fajna itp. chociaż jest nieprawdziwa...

Dla mnie ta opowiesć sie bardzo podoba. I popieram zdanie ...

Dla mnie ta opowiesć sie bardzo podoba. I popieram zdanie teri. Moim zdaniem, że to mogło tesh sie zdażyc obok nas lub żeby to sie stało obok jednego z negatywnie komentowanych tej historyjki komentatora to ciekawe jakby sie wtedy czuł. Nawet nie chce mi sie z tego śmiać.............

pOpIerDolonA Estesh hihihihi =D =D -.-

karooola6 napisał(a):

>Dla mnie ta opowiesć sie bardzo podoba. I popieram zdanie teri. Moim zdaniem, że to mogło tesh sie zdażyc obok nas lub żeby to sie stało obok jednego z negatywnie komentowanych tej historyjki komentatora to ciekawe jakby sie wtedy czuł. Nawet nie chce mi sie z tego śmiać.............

pOp✸✸✸✸✸lonA Estesh hihihihi =D =D

-.-

Jej ale wy jesteście...może to i nie jest prawda ale to ...

Jej ale wy jesteście...może to i nie jest prawda ale to nie ma znaczenia...ta historia ma sens symboliczny i wcale nie musi być prawdopodobna...chodzi o to żeby przekazać czytelnikom pewną treść która wzbudzi w nim uczucia i skłoni do myślenia...ja tak o tym myśle!!! a po za tym historia jest piękna =)

piękne, że pani ma

piękne, że pani ma nadprzyrodzoną moc i kask, zamiast z nim odlecieć w przestrzeń, zakłada go...

ziwne to. Gdyby to była prawda i cała polska by to dostała, to by wszyscy byli zakochani :)

ojj tak jakie to wzruszajace xD ale najlepsze jest to ze ...

ojj tak jakie to wzruszajace xD ale najlepsze jest to ze wiedzac ze hamulce nie dzialaja jeszcze dodawal gazu ;D albo ze przy predkosci 200km/h tak spokojnie sobie rozmawiali xD zaaal xD

Jak ją tak kochał, to

Jak ją tak kochał, to czemu nie dał jej kasku PRZED jazdą? Błędy logiczne w historyjce już nawet przemilczę, wiele osób je już wymieniało.
Okropnie, cukierkowo sentymentalne.

ciekawe...

...a jak można kogoś pocałować mając na głowie kask "motorowy"...???

?!

Nawet Fakt nie umieściłby tak uczuciowego artykułu!

Skąd mają wiedzieć, co do siebie mówili, że się pocałowali (i to jeszcze w kasku), że w połowie drogi koleś połapał się o hamulcach, że się w ogóle połapał (nic dziewczynie nie powiedział)... Papka sentymentalna dla "słitaśnych dzieffcynek"

To wciąż żyje... ;/

Na n-k znalazłem 3 takie same łańcuchy w komentarzach.

pomińmy samą rozmowe i

pomińmy samą rozmowe i przekazywanie kasku, ale skoro hamulce się zepsuły to pytam sie czemu nie puścił gazu? Tylko dalej jechał 200, powoli by redukował i wszystko git by było

Ale wtedy nie mógłby

Ale wtedy nie mógłby romantycznie oddać życia za swoją ukochaną. Zaplanował to już na samym początku, nie dając jej kasku przed jazdą ^^.

Opcje wyświetlania odpowiedzi

Wybierz preferowany sposób wyświetlania odpowiedzi i kliknij "Zapisz ustawienia" by wprowadzić zmiany.

Dodaj nową odpowiedź

Zawartość tego pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Adresy internetowe są automatycznie zamieniane w klikalne odnośniki.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Wulgaryzmy są wygwiazdkowywane.

Więcej informacji na temat formatowania

design by Stainless Design